2. Een presteer-as, Action Learning, waarbij men de kennis en de gewenste verandering meteen in de dagelijkse praktijk toepast, dus meteen implementeert. Op deze manier zijn het individu, het team en de organisatie direct betrokken om veranderingen door te voeren en te borgen en worden collectieve competenties ontwikkeld.
3. Een begeleidings-as, waarin wordt gezorgd voor de juiste begeleiding en coaching door mijn bureau, door directe collega’s en door het management. Dit is een belangrijke voorwaarde voor het doorvoeren, implementeren en integreren van de veranderingen. Hier worden ook de afspraken rondom sturing en borging van kennis en verandering gemaakt. Borging op organisatieniveau van het geleerde voorkomt terugval in ontwikkeling en legt zo een degelijk fundament.
COACHING
Ik coach individuele opdrachtgevers, managers en medewerkers om hun rol in de dagelijkse praktijk nog beter in te vullen. Individuele coaching helpt hen meer bewust te worden van persoonlijke kwaliteiten en deze in te zetten of te benutten voor betere rolprestaties. Het bewust worden van eigen mogelijkheden en het begeleid zoeken naar eigen mogelijkheden en oplossingen verhoogt de individuele prestaties.
Daarnaast begeleid en coach ik teams in het verbeteren van de onderlinge samenwerking en projectteams en programma-organisaties om zo effectief mogelijk de afgesproken resultaten en doelstellingen te realiseren.
Met Bureau Brakel beschik ik over een groot netwerk met partners dat borg staat voor continuïteit en kwaliteit.